مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-11اجتماعي

پیش بینی کاهش دما و وزش بادهای شدید برای هفته جاری


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: کاهش دما، باراش قطرات باران و وزش باد و گردوخاک برای هفته جاری در استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: کاهش دما، باراش قطرات باران و وزش باد و گردوخاک برای هفته جاری در استان پیش بینی می شود.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: این هفته به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش و رشد ابر را داریم و این رشد ابر می تواند باعث دیدن قطرات باران در دامنه کوه ها به صورت لحظه ای و موقتی شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: به سبب دمای بالایی که در استان شاهد آن هستیم، این قطرات خیلی به سطح زمین نمی رسد و تبخیر می شوند.

وی در رابطه با وزش باد در استان اظهار کرد: امروز و فردا هم مانند دیروز وزش باد را در استان خواهیم داشت، این بادها، بادهای شدید اما موقتی و لحظه ای و همراه با گردوغبار بوده و به ویژه فردا در آسمان استان شاهد غبار خواهیم بود.

زاهدی درباره وضعیت دمای همدان مطرح کرد: تا اواسط هفته انتظار داریم دمای هوا 2 تا 3 درجه سانتی گراد خنک تر شود و مجدداً پس از آن افزایش نسبی دما تا پایان هفته را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش دما و وزش بادهای شدید برای هفته جاری

پیش بینی کاهش دما و وزش بادهای شدید برای هفته جاری