مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-11بين الملل

رنگین پوستان بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند


همچنین هیچ یک از کمپین ها جزییات نژادی این کارمندان غیر سفیدپوست خود و همچنین مجموع تعداد کارمندانی که در لیست حقوقی آن ها هستند، از جمله کارمندان ارشد را ارائه نکردند.

- بر اساس داده‌های ارائه شده از سوی کمپین‌های انتخاباتی به آسوشیتدپرس، در بحبوحه اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، دونالد ترامپ از نظر درصد حضور افراد رنگین‌پوست در میان کارمندان کارزار انتخاباتی‌اش از جو بایدن دموکرات عقب‌تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر اساس این داده‌ها، 25 درصد از اعضای ارشد کمپین دونالد ترامپ جمهوری‌خواه غیر سفیدپوست هستند؛ در حالی که 36 درصد از اعضای ارشد کمپین بایدن را رنگین‌پوست‌ها تشکیل می‌دهند.

در مجموع نیز 35 درصد کل تیم کمپین بایدن غیر سفیدپوست هستند و کمپین ترامپ آمار مربوط به خود را برای مقایسه ارائه نداده است.

همچنین هیچ یک از کمپین‌ها جزییات نژادی این کارمندان غیر سفیدپوست خود و همچنین مجموع تعداد کارمندانی که در لیست حقوقی آن‌ها هستند، از جمله کارمندان ارشد را ارائه نکردند.

حامیان گروه‌های اقلیت می‌گویند، وجود تنوع نژادی و قومی در میان کارمندان کمپین‌ها ضروری است تا به این ترتیب تضمین شود که کاندیداهای سیاسی طیف کامل صداها و دیدگاه‌ها را با هدف درک بهتر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگین پوستان بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند

رنگین پوستان بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند