مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-11بين الملل

افشای توافق های محرمانه ترکیه با چندین کشور برای سرکوب مخالفان


نامه مشترکی از جانب سازمان ملل فاش کرد، دولت ترکیه توافق های دوجانبه ای در زمینه همکاری های امنیتی با چندین کشور به امضا رسانده که دارای محتوایی مبهم هستند و اجازه اخراج یا ربودن اتباع ترکیه ای ساکن خارج از این کشور را می دهند.

- نامه مشترکی از جانب سازمان ملل فاش کرد، دولت ترکیه توافق های دوجانبه ای در زمینه همکاری های امنیتی با چندین کشور به امضا رسانده که دارای محتوایی مبهم هستند و اجازه اخراج یا ربودن اتباع ترکیه ای ساکن خارج از این کشور را می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه نوردیک مانیتور، چندین گزارشگر ویژه سازمان ملل شامل لوچیانو هازان، گزارشگر ارشد کارگروه ناپدید شدن غیرداوطلبانه یا اجباری؛ فیلیپه گونزالس مورالس، گزارشگر ویژه حقوق انسانی مهاجران؛ فینولا نیه لاین، گزارشگر ویژه بهبود و حفظ حقوق بشر و آزادی های اساسی حین مقابله با تروریسم؛ و نیلز ملزر، گزارشگر ویژه شکنجه و دیگر مجازات ها یا رفتارهای بی رحمانه، غیر انسانی و تحقیرآمیز نامه مشترکی را از جانب سازمان ملل به دولت ترکیه فرستادند.

هدف این مقام ها ابراز نگرانی درباره اجرای سیستماتیک آدم ربایی های فراقانونی مورد حمایت دولت آنکارا و بازگرداندن اجباری اتباع ترکیه از چندین کشور دیگر به ترکیه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای توافق های محرمانه ترکیه با چندین کشور برای سرکوب مخالفان

افشای توافق های محرمانه ترکیه با چندین کشور برای سرکوب مخالفان