مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-11بين الملل

تظاهرات اردنی ها با درخواست برای لغو معاهده وادی عربه و توافق گازی با اسراییل


امان، پایتخت اردن روز جمعه شاهد تجمع گسترده ای در اعتراض به تصمیم اشغالگران اسراییلی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری و غور اردن بود.

- تظاهرات اردنی ها با درخواست برای لغو معاهده "وادی عربه" و توافق گازی با اسراییل امان، پایتخت اردن روز جمعه شاهد تجمع گسترده ای در اعتراض به تصمیم اشغالگران اسراییلی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری و غور اردن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، شرکت کنندگان در این تحصن که از سوی ائتلاف ملی مقابله با طرح معامله قرن ترتیب داده شده بود، از دولت امان خواستند برای مقابله با طرح هایی که هدف از آنها نابودی مساله فلسطین است چه طرح معامله قرن آمریکا و چه طرح الحاق رژیم صهیونیستی، موضعگیری های واقعی اتخاذ کند.

تظاهرکنندگان با تاکید بر اینکه طرح های معامله قرن و الحاق به همان میزان که فلسطین را هدف گرفته اند، اردن را نیز هدف قرار داده اند، از دولت امان خواستند تمامی روابط خود با دولت اشغالگر را قطع کرده و در راس آنها معاهده وادی عربه و توافقنامه گازی را لغو و سفارت رژیم اشغالگر در امان را تعطیل کند.

آنها بر لزوم آغاز حرکتی از سوی کشورهای عربی و جامعه جهانی برای متوقف کردن اقدامات اشغالگران و حامیان آنها در نقض حقوق فلسطینی ها تاکید کرده و آمریکا را به حمایت کامل از تمامی ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات اردنی ها با درخواست برای لغو معاهده وادی عربه و توافق گازی با اسراییل

تظاهرات اردنی ها با درخواست برای لغو معاهده وادی عربه و توافق گازی با اسراییل