مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-11سياسي

مجلس مدعی و مردم منتظر


مجلس یازدهم شش هفته است که کار خود را آغاز کرده است؛ مجلسی که با شعار شفافیت و انقلابی گری و توجه به معیشت مردم بر سرکار آمده و طبعا متناسب با این شعارها هم توقعاتی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.

- مجلس یازدهم شش هفته است که کار خود را آغاز کرده است؛ مجلسی که با شعار شفافیت و انقلابی گری و توجه به معیشت مردم بر سرکار آمده و طبعا متناسب با این شعارها هم توقعاتی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.

نمایندگان مجلس یازدهم از همان روزهای اول بعد از اعلام نتایج انتخابات و پیش از ورود به مجلس حضور پرتعداد و فعالانه خود را در توییتر آغاز کردند و اقدام به اعلام مواضع و نظرات خود و طرح برخی شعارها کردند.

آنچه بیش از همه از سوی نمایندگان مجلس یازدهم چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی شنیده می شود دعوی شفافیت و معیشت مردم است که طبعا هنوز برای صحت سنجی آن زود است و برای ارزیابی دقیق میزان تحقق شعارها حداقل باید چند ماه از فعالیت این مجلس بگذرد و اقدامات عملی آن مشخص شود.

بخش زیادی از وقت مجلس و نمایندگان در ابتدای دوره یازدهم و بخشی از شعارها به موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران اختصاص یافت که نهایتا به رد اعتبارنامه انجامید و از آن به عنوان گام بلند مجلس انقلابی یاد شد؛ هر چند آنچه بیش از اینها برای مردم اهمیت دارد موضوع مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مدعی و مردم منتظر

مجلس مدعی و مردم منتظر