مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-11اجتماعي

افتتاح 12پروژه اشتغالزایی درگلستان/80خانواده معلول صاحب خانه شدند


مدیرکل بهزیستی گلستان از افتتاح 12 پروژه اشتغالزایی در هفته بهزیستی خبرداد و گفت: 80 واحد مسکونی ویژه معلولان در گلستان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم غفاری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در چهلمین سالگرد راه اندازی بهزیستی هستیم و برنامه هایی را برای هفته بهزیستی در نظر گرفتیم.

وی با بیان این که شعار امسال ما شفافیت، تحول در خدمات و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده است، افزود: نشست با انجمن ها، مراکز، اصحاب رسانه، فرزندان تحت سرپرستی و غیره از برنامه های هفته بهزیستی است.

غفاری ادامه داد: افتتاح 80 واحد مسکونی معلولان، افتتاح 450 واحد سیل زده، افتتاح گروه همیار زنان، افتتاح مرکز توانبخشی اختلال بلع در گرگان، افتتاح خانه های کوچک توانبخشی، افتتاح ایستگاه کاهش آسیب در گرگان، افتتاح مجتمع آسایش در علی آبادکتول، افتتاح 12 پروژه اشتغال زایی با اشتغال 45 نفر، راه اندازی پنج مرکز مشاوره در گرگان، علی آباد و گنبدکاووس و راه اندازی دو ساختمان اداری در آق قلا و آزادشهر از دیگر برنامه های ما است.

وی اضافه کرد: همچنین مرکز جامع توانبخشی در آزادشهر در این هفته با اعتبار دو میلیارد تومان شروع به ساخت کرده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12پروژه اشتغالزایی درگلستان/80خانواده معلول صاحب خانه شدند

افتتاح 12پروژه اشتغالزایی درگلستان/80خانواده معلول صاحب خانه شدند