مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-11اقتصادي

بانک ها و دستگاه های اجرایی در جذب تسهیلات کرونایی عقب هستند


جانشین ستاد کرونا در استان قزوین اعلام کرد: بررسی ها و ارزیابی ها، نشان دهنده روند کُند ثبت نام، بررسی و رسیدگی کارشناسی دستگاه های اجرایی و روند پرداخت تسهیلات کرونایی توسط بانک ها دارد.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد کرونا در استان قزوین اعلام کرد: بررسی ها و ارزیابی ها، نشان دهنده روند کُند ثبت نام، بررسی و رسیدگی کارشناسی دستگاه های اجرایی و روند پرداخت تسهیلات کرونایی توسط بانک ها دارد.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور جبران خسارت کسب وکار در بخش های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی و حمل ونقل، ستاد ملی کرونا، تسهیلات ویژه ای را به همین منظور اختصاص داده و آن ها ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: سهم تسهیلات کرونایی، اختصاص یافته به استان معادل 731 میلیارد تومان است؛ واحدها و کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، می بایست حداکثر تا پایان تیرماه در سامانه ای که به همین منظور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اختصاص یافته ثبت نام کنند.

حبیبی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی متولی ذی ربط و مرتبط به ویژه سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک ها، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری ها، راهداری و حمل ونقل جاده ای، ورزش و جوانان، باید به جهت محدودیت زمانی با سرعت، مواد درخواستی و ثبت نام کننده در سامانه را بررسی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها و دستگاه های اجرایی در جذب تسهیلات کرونایی عقب هستند

بانک ها و دستگاه های اجرایی در جذب تسهیلات کرونایی عقب هستند