مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-11سياسي

تشکیل 70 پرونده حقوقی و قضایی در میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری


مسؤول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال 70 پرونده حقوقی و قضایی در حوزه میراث فرهنگی تشکیل و پیگیری شده است که از این تعداد 5 پرونده مختومه و 65 پرونده در حال رسیدگی است.

- لیلی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سه ماهه نخست امسال 70 پرونده حقوقی و قضایی در حوزه میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تشکیل و پیگیری شده است که از این تعداد پنج پرونده مختومه و 65 پرونده در حال رسیدگی است.

مسؤول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از این تعداد پرونده چهار مورد مرتبط با جرایم علیه آثار غیرمنقول بوده است، ادامه داد:  دو پرونده مرتبط به تجاوز به عرصه و اراضی، چهار پرونده در خصوص تخریب، یک پرونده حفاری غیرمجاز و مابقی شامل سایر موارد است.

وی افزود: کشف جرم و دستگیری مجرمان، تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی به منظور رسیدگی و اجرای حکم ازجمله اقدامات لازم در جهت پیشگیری از وقوع جرایم علیه میراث فرهنگی و صیانت از اماکن، تجهیزات و اموال منقول و غیرمنقول است.

خاکسار اضافه کرد: تاکنون 628 اثر شامل آثار تاریخی، طبیعی، ناملموس و منقول تاریخی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 70 پرونده حقوقی و قضایی در میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری

تشکیل 70 پرونده حقوقی و قضایی در میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری