مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-11بين الملل

سخنرانی علمی پروفسور مارتین بلانت در طرح «کرانه»


رییس مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، گفت: در قالب مجموعه رویدادهای مجازی بین المللی تخصصی کرانه، سخنرانی علمی پروفسور مارتین بلانت از کالج سلطنتی لندن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور کنعانی، افزود: این رویداد توسط مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز ترتیب یافت و علاوه بر اساتید و دانشجویان دانشگاه های سطح یک کشور، شرکت کنندگانی از کشورهای اسکاتلند، اسپانیا، آلمان، روسیه و فرانسه نیز در این رویداد حضور یافتند.

رییس مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، گفت: پروفسور مارتین بلانت، استاد مهندسی نفت و رییس دپارتمان علوم و مهندسی زمین کالج سلطنتی لندن و استاد دانشگاه استنفورد آمریکاست که از شناخته شده ترین محققان در زمینه مطالعات محیط متخلخل به شمار می رود.

وی ادامه داد: این سمینار نگاهی به تاریخچه تکنولوژی نوین محیط متخلخل دیجیتال داشت که در آن با کمک عکسبرداری اشعه ایکس در مقیاس میکرونی به آنالیز و مدل سازی شبکه حفرات می پردازند.

کنعانی اعلام کرد: این گونه مطالعات ساختار محیط های متخلخل، نقش مهمی در شناخت خصوصیات استاتیک و پیش بینی رفتارهای دینامیک آنها ایفا می کند.

وی اضافه کرد: از جمله کاربردهای این تکنولوژی در مطالعه ساختار مخازن هیدروکربنی می باشد؛ در واقع در طی دهه های گذشته زمین شناسان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی علمی پروفسور مارتین بلانت در طرح «کرانه»

سخنرانی علمی پروفسور مارتین بلانت در طرح «کرانه»