مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-11اقتصادي

موانع قانونی پیش روی معادن خراسان جنوبی/ انباشت مشکلات زیرساختی


نائب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به رنج معادن خراسان جنوبی از کمبود زیر ساخت ها گفت: این زیر ساخت ها فقط به بخش برق و آب محدود نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد پروین صبح شنبه در نشست با موضوع مشکلات معادن خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های معدنی استان اظهار کرد: در حال حاضر نتوانستیم در حد ایده آل و مطلوب از این ظرفیت ها استفاده کنیم و معادن نقش واقعی خود را در اقتصاد و اشتغال ایفا نکرده اند.

نائب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجند و نائب رییس خانه معدن خراسان جنوبی بیان کرد: معادن برای رسیدن به تأثیرگذاری در حوزه اشتغال باید از مراحل مختلفی چون اکتشاف بگذرند و در این زمینه با مشکلات عدیده ای رو به رو هستیم.

پروین با اشاره به موانع قانونی پیش روی معدن کاران خراسان جنوبی در حوزه اکتشاف معادن ادامه داد: همواره بین معدن کاران و منابع طبیعی مسائلی وجود داشته و هر کدام از فعالان این دو بخش بر اساس قوانین مخصوص به خود کار را پیگیری می کنند.

وی افزود: این در حالی است که توسعه پایدار با اقدامات تک بعدی و یک جانبه رخ نمی دهد و حراست از منابع طبیعی با جریان داشتن زندگی بشری و استفاده منطقی و عقلانی بشر از منابع طبیعی و خدادادی میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع قانونی پیش روی معادن خراسان جنوبی/ انباشت مشکلات زیرساختی

موانع قانونی پیش روی معادن خراسان جنوبی/ انباشت مشکلات زیرساختی