مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-11اقتصادي

مدیران از تبصره 18 قانون بودجه استفاده کنند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه ­های تولیدی و اشتغالزای استان خواست به تبصره 18 قانون بودجه توجه داشته باشند.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه ­های تولیدی و اشتغالزای استان خواست به تبصره 18 قانون بودجه توجه داشته باشند.

مهندس رحمت الله قیصوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال 1399 برای تبصره 18 قانون بودجه مبلغ 102000 میلیارد ریال برای اجرای سیاست های برنامه اشتغال منظورشده درآیین نامه اجرایی تبصره 18 قانون لحاظ شده که دستگاه های اجرایی باید با پیگیری لازم از طریق وزراتخانه های متبوع نسبت به اعلام برنامه اشتغال و تولید بخش خود برای استفاده از این منابع اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت باید ضمن اعلام عملکرد تسهیلات تبصره 18 قوانین بودجه سنواتی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، نسبت به پیگیری و اخذ برنامه تولید و اشتغال بخش خود از طریق وزارتخانه های متبوع در راستای ماده 3 آیین نامه اجرایی تبصره 18 قانون بودجه 1398 اقدام کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از تبصره 18 قانون بودجه استفاده کنند

مدیران از تبصره 18 قانون بودجه استفاده کنند