مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-11پزشكي

ادامه پیک کرونا تا پایان تیرماه


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: طبق مدل سازی های انجام شده، تا پایان تیرماه در پیک هستیم و انتظار می رود پس از آن به تدریج، بار بیماری کاهش یابد که در حال حاضر نشانه های عبور از پیک مشاهده می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: طبق مدل سازی های انجام شده، تا پایان تیرماه در پیک هستیم و انتظار می رود پس از آن به تدریج، بار بیماری کاهش یابد که در حال حاضر نشانه های عبور از پیک مشاهده می شود.

دکتر یوسف پریدار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس و مشکلات موجود در مدیریت آن، اظهار کرد: خستگی پرسنل و پزشکان، کمبود نیروی انسانی، کمبود تخت های ICU و کمبود منابع مالی، مشکلات اصلی ما در مدیریت کرونا است.

وی افزود: 30 تخت ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول پیش بینی شده و 10 تا 15 تخت ICU نیز برای بیماران دیگر در نظر گرفته شده است که در این مدت همه تخت های ICU اشغال شده اند.

هر چند کمبود تخت عادی نداریم اما در این بخش، فشار واردشده بیشتر در زمینه کمبود نیروی انسانی، خستگی پرسنل و ابتلای تعدادی از نیروها به کرونا و عدم امکان فعالیت آن ها بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر 45 بیمار مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان نظام مافی شوش پذیرش شده اند و این بیمارستان نیز به شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیک کرونا تا پایان تیرماه

ادامه پیک کرونا تا پایان تیرماه