مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-11اقتصادي

افزایش سرریز مستأجران از تهران به کرج و از کرج به شهرهای اقماری


نائب رییس اتحادیه مشاورین املاک کرج با تأکید بر لزوم قانونمند شدن بازار اجاره مسکن گفت: امسال به دلیل افزایش بالای هزینه اجاره شاهد سرریز بیشتری از تهران به کرج و از کرج به شهرهای اقماری هستیم.

- ایسنا/البرز نائب رییس اتحادیه مشاورین املاک کرج با تأکید بر لزوم قانونمند شدن بازار اجاره مسکن گفت: امسال به دلیل افزایش بالای هزینه اجاره شاهد سرریز بیشتری از تهران به کرج و از کرج به شهرهای اقماری هستیم.

فریدون کردلو در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ممنوعیت افزایش بیش از 20 درصدی اجاره در کلانشهرهای کشور از جمله کرج گفت: لازم است این موضوع به صورت قانون و هر ساله اجرا شود تا وضعیت بازار اجاره ساماندهی شود و مالکان بیشتر از این رقم درخواست افزایش نداشته باشند.

کردلو با بیان اینکه این موضوع زمانی ابلاغ شد که بسیاری از مستأجران با افزایش های بالاتر از 20 درصد قرارداد خود را بسته بودند گفت: در هر حال در صورتی که مالک بیش از این رقم قصد افزایش هزینه اجاره را داشته باشد موضوع باید از سوی اداره راه و شهرسازی و تعزیرات حکومتی پیگیری شود.

نائب رییس اتحادیه مشاورین املاک کرج ادامه داد: به علت افزایش شدید هزینه اجاره مسکن، ما امسال با سرریز بیشتر ساکنین کرج به شهرهای اقماری هستیم، از طرف دیگر برخی از ساکنین پایتخت هم به کرج مهاجرت می کنند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرریز مستأجران از تهران به کرج و از کرج به شهرهای اقماری

افزایش سرریز مستأجران از تهران به کرج و از کرج به شهرهای اقماری