مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-11فرهنگي

استودیو تکذیب کرد/تولید مجدد «دنیای ژوراسیک» برای کرونا متوقف نشد


قلمرو» متعلق به یونیورسال پیکچرز هفته پیش تولید مجددش را در بریتانیا از سرگرفته و حالا استودیو توقف این کار به دلیل کرونا را تکذیب می کند.

- دنیای ژوراسیک: قلمرو متعلق به یونیورسال پیکچرز هفته پیش تولید مجددش را در بریتانیا از سرگرفته و حالا استودیو توقف این کار به دلیل کرونا را تکذیب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز هر نوع توقف دوباره در کار تولید فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو را تکذیب کرده و گفته گزارش مطبوعات مبنی بر توقف مجدد تولید به دلیل مثبت بودن تست کرونا در میان بعضی از اعضای گروه ساخت، نادرست است.

سخنگوی کمپانی یونیورسال در این باره گفت: هر گزارشی که اعلام می کند تولید فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک: قلمرو متوقف شده کاملاً نادرست است.

امروز روز پنجم فیلمبرداری این پروژه است و ما خوشحالیم که برای این پروژه باورنکردنی دوباره در برابر دوربین قرار گرفته ایم.

چندین رسانه بریتانیا دیروز جمعه گزارش کرده بودند در حالی که از 6 جولای ساخت این فیلم از سر گرفته شده، به دلیل مثبت بودن تست کرونای بیش از یک تن از اعضای ساخت، این امر متوقف شده است.

این در حالی است که پیش تولید این فیلم که با بودجه عظیم ساخته می شود در ماه مارس و به دلیل شیوع جهانی کرونا متوقف شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استودیو تکذیب کرد/تولید مجدد «دنیای ژوراسیک» برای کرونا متوقف نشد

استودیو تکذیب کرد/تولید مجدد «دنیای ژوراسیک» برای کرونا متوقف نشد