مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-11فرهنگي

چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان فراخوان داد


فراخوان چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان کشور که پاییز امسال توسط بنیاد سینمایی فارابی و با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران و شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد، - در دو بخش ایده و فیلم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، این المپیاد 27 مهر تا 2 آبان 1399 همزمان با سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و با هدف کشف و معرفی استعدادهای هنری جوانان از طریق ایده پردازی و یافتن ایده های نو در سینمای کودکان و نوجوانان، افزایش حس امید نسبت به آینده در بین نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت در تولید فیلم در حوزه تخصصی سینمای کودکان و نوجوانان و زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در دو بخش : ایده (طرح اولیه فیلمنامه است که شخصیت اصلی و کشمکش اصلی آن تعریف شده باشد و دارای آغاز، میانه و پایان باشد) و فیلم کوتاه (فیلم هایی با زمان حداکثر 5 دقیقه که بعد از سال 1397 تولید شده باشند) برگزار خواهد شد.

دبیرخانه المپیاد پیش از برگزاری، برای نوجوانانی که آثارشان به مرحله نهایی راه پیدا کرده است در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه های رایگان آشنایی با سینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان فراخوان داد

چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان فراخوان داد