مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-11سياسي

تعیین تکلیف آرامستان جدید تهران تا خرداد سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو امانی درباره احداث آرامستان جدید در تهران اظهار کرد: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به عنوان کمیسیون تخصصی پیگیر این مسئله هستند و هم اکنون طرح هایی در این کمیسیون مطرح شده است.

- عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف آرامستان جدید تهران در این دوره از مدیریت شهری و نهایتاً تا خرداد سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، شهربانو امانی درباره احداث آرامستان جدید در تهران اظهار کرد: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به عنوان کمیسیون تخصصی پیگیر این مسئله هستند و هم اکنون طرح هایی در این کمیسیون مطرح شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در این دوره بنا دارد تکلیف آرامستان جدید در تهران را مشخص کند؛ چرا که ظرفیت بهشت زهرا (س) رو به اتمام است و باید تدبیری در این زمینه اندیشیده و این مسئله نهایتاً تا خرداد سال آینده تعیین تکلیف شود.

عضو شورای شهر تهران درباره محل یا محل های جدید آرامستان تهران گفت: در این زمینه چند محل و منطقه مطرح است، اما نمی توان در مورد آن اظهارنظری کرد؛ چرا که باید این مسئله در کارگروه ویژه ای که پیش بینی شده است مطرح و در نهایت تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف آرامستان جدید تهران تا خرداد سال 1400

تعیین تکلیف آرامستان جدید تهران تا خرداد سال 1400