مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-11سياسي

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به قالیباف درباره انتخاب رییس دیوان محاسبات


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای نوشت: اگر مجلس در انتخاب ریاست دیوان محاسبات وارد بازی سیاسی احزاب، گروه ها و افراد شود قطعا در آینده استقلال دیوان برای ورود به پرونده ها و برخورد با افراد زیرسوال خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به قالیباف پیرامون دیوان محاسبات نوشت: اینکه انتخاب ریاست دیوان محاسبات نباید محلی برای منازعه احزاب سیاسی باشد لازم و ضروری است چراکه اگر مجلس وارد بازی سیاسی احزاب، گروه ها و افراد شود قطعا در آینده استقلال دیوان برای ورود به پرونده ها و برخورد با افراد زیرسوال خواهد رفت.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام؛ نیک مستحضرید که کارآمدی مجلس و برگشت به راس امور زمانی محقق خواهد شد که ساختارهای زائد و بعضا ناکارآمد پارلمان اصلاح گردد تا قطار پارلمان که مدت هاست از مسیر مشخص در قانون اساسی و موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری خارج شده، به ریل درست بازگشته تا مردم برسر کار آمدن جبهه انقلاب را احساس کنند.

در این میان اما توجه به ساختار نظارتی مجلس یعنی دیوان محاسبات به عنوان یک نهاد مستقل و بدور از سیاسی کاری های معمول همچون قوه قضاییه برای انجام وظیفه نظارتی نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به قالیباف درباره انتخاب رییس دیوان محاسبات

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به قالیباف درباره انتخاب رییس دیوان محاسبات