مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-11سياسي

برگزاری جشنواره سراسری نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس


همزمان با چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس ، جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور گفت: همزمان با چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس ، جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بی شک یادآوری لحظه های ناب دعاهای ندبه و توسل به امام عصر (عج) و مناجات و نمازهای عارفانه و عاشقانه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نگین درخشانی است که بر تارک این سرزمین الهی می درخشد و هر آنچه که از زمان می گذرد لحظات عرفانی رزمندگان و شهدا بیشتر نیاز جامعه امروزی ما را رقم می زند و با عنایت به کلام امام بزرگوارمان که فرمودند:”شهدا در قهقهه مستانه شان و شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند” یقیناً در این مسیر نورانی هرآنچه می توانیم باید قدم برداریم زیرا شهدا در محفل عاشقانه معبود خویش در روز قیامت شفاعت ما را هم خواهند نمود انشاءا… .

وی افزود: با عنایت به چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس و به تاسی از کلام امام راحل و همچنین فرمایش رهبر معظم انقلاب در زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء، ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سراسری نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس

برگزاری جشنواره سراسری نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس