مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-11اقتصادي

ارائه 18 هزار تقاضا برای جذب نیروی انسانی در شرایط اپیدمی کرونا


دبیر مجمع هماهنگی بخش خصوصی با اشاره به افزایش حجم آگهی های استخدامی از سوی شرکت های بخش خصوصی گفت: با توجه به شرایط فعلی اپیدمی کرونا ویروس، - دبیر مجمع هماهنگی بخش خصوصی با اشاره به افزایش حجم آگهی های استخدامی از سوی شرکت های بخش خصوصی گفت: با توجه به شرایط فعلی اپیدمی کرونا ویروس، 18 هزار تقاضای شغلی برای از سوی شرکت های بخش خصوصی به آزمون استخدامی بخش خصوصی ارائه شد تا افراد متخصص پس از ارزیابی ها به شرکت ها معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمد حسین قمری در مجمع هماهنگی بخش خصوصی، سرمایه انسانی را مهمترین عامل در شرکت های دانش بنیان و حتی در سطح کشور دانست و افزود: این نیروی انسانی است که می تواند یک شرکت را موفق و شرکتی را با چالش های مختلف رویرو کند.

وی ادامه داد: ما با برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی از سال 1393 تلاش داریم تا تقاضا های شرکت های را تجمیع و به سمت آموزش های تخصصی سوق دهیم.

قمری با اشاره صرف هزینه های چند صد میلیاردی برای ارائه آموزش های مبتنی بر نیازها، خاطر نشان کرد: صنعت پزشکی سالیان است که بر اساس نیازها آموزش های تخصصی ارائه می شود از این رو فارغ التحصیلان صنعت پزشکی مشکلی در خصوص اشتغال ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 18 هزار تقاضا برای جذب نیروی انسانی در شرایط اپیدمی کرونا

ارائه 18 هزار تقاضا برای جذب نیروی انسانی در شرایط اپیدمی کرونا