مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-11پزشكي

بستری شدن 864 مبتلا به کرونا در مازندران/ ماسک بزنید


کرونا ویروس همچنان در مازندران در حال طی کردن روند صعودی است و قصد کوتاه آمدن ندارد، هر چند مسئولان معتقدند استفاده از ماسک، رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، - ایسنا/مازندران کرونا ویروس همچنان در مازندران در حال طی کردن روند صعودی است و قصد کوتاه آمدن ندارد، هر چند مسئولان معتقدند استفاده از ماسک، رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، می تواند تا چند روز آینده، دوباره آمار مبتلایان و فوتی ها را گاهش دهد، اما همچنان برگزاری مراسم عروسی و عزا و یا تولدهای خانوادگی دلیل اصلی افزایش آمار در مازندران است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 159 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس در 24 ساعت گذشته 31 بیمار جدید بستری و 31 بیمار هم ترخیص شدند و 35 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

در این میان، همچنان متخصصان عفونی و ستاد مبارزه با کرونا با تاکید بر جدی گرفتن شرایط و دوری از سهل انگاری از سوی مردم، اعتقاد دارند که، استفاده از ماسک 85 درصد از انتقال ویروس کرونا جلوگیری می کند.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی، دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این خصوص اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 163 بیمار مشکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 864 مبتلا به کرونا در مازندران/ ماسک بزنید

بستری شدن 864 مبتلا به کرونا در مازندران/ ماسک بزنید