مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-11پزشكي

بیماران کرونایی راهی بیمارستان امام علی (ع) شدند


معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافت، گفت: تخت بیمارستانی برای کرونایی ها کم است و تمام تخت هایی بیمارستانی البرز مملو از بیماران غیر کرونایی است.

- حسن اینانلو، معاون دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص وضعیت کرونایی بیمارستان های البرز، گفت: با توجه به کمبود تخت بیمارستانی البرز به نسبت جمعیت،  ظرفیت پذیرش بیمارستان های استان در تمام طول سال تکمیل است و تخت های بیمارستانی استان مملو از بیماران غیر کرونایی است.

وی افزود: در حال حاضر مجبور شدیم برخی بخش های بیمارستان های البرز  را از بیماران غیر کرونایی تخلیه کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز  گفت: طبق تصمیم دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شد،  ساختمان جدید بیمارستان امام علی(ع)  تخلیه و به بیماران کرونایی اختصاص یابد که این امر نیز تبعات خود را دارد و هر قدر بار این بیماری افزایش پیدا کند، مدیریت بیماران در بیمارستان ها سخت تر می شود.

وی در خصوص همکاری بیمارستان های خصوصی برای پذیرش و مدیریت بیماران کرونایی، اظهار کرد: در مرحله اول شیوع کرونا، البرز تنها استانی بود که بیمارستان های خصوصی پابه پای بیمارستان های دولتی کار کردند؛ اما متاسفانه هیچ امتیازی از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی راهی بیمارستان امام علی (ع) شدند

بیماران کرونایی راهی بیمارستان امام علی (ع) شدند