مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-11اقتصادي

تشکیل 20 پرونده تخلف برای شرکت های تأمین کننده نهاده های دامی


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تشکیل 20 پرونده تخلف برای شرکت های تأمین کننده نهاده های دامی، گفت: تخلفات این شرکت ها بیش از 7 میلیارد ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد درویش کردار از تشکیل پرونده تخلف گران فروشی برای 20 شرکت در زمینه تأمین انواع نهاده های دامی در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس بررسی به عمل آمده و گشت های مشترک بازرسی با کارشناسان مغایرت زیادی در خصوص عرضه و قیمت فروش انواع نهاده ها و خوراک دام از سوی شرکت های وارد کننده کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان ادامه داد: در طرح پایش نهاده های دامی، نظارت بر عملکرد واحدهای توزیع کننده نهاده در دستور کار قرار دارد و به صورت مستمر برای مهار گران فروشی و جلوگیری از اخلال در بازار و نهایتاً کاهش قیمت مرغ و گوشت در گیلان تلاش می شود.

وی با اشاره به اینکه با متخلفین عرضه عمده نهاده های دامی مماشات نخواهد شد، افزود: ارزش ریالی تخلفات ارزیابی شده برای 20 پرونده این شرکت بیش از 7 میلیارد و 206 میلیون ریال بود که به اداره کل تعزیرات با مستندات لازم به منظور اعمال قانون ارسال شده است.

درویش کردار خواستار همکاری مرغداران و تشکلهای مربوطه برای پیگیری و برخورد با تخلفات موجود از طریق ارائه مستندات و اطلاعات صحیح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 20 پرونده تخلف برای شرکت های تأمین کننده نهاده های دامی

تشکیل 20 پرونده تخلف برای شرکت های تأمین کننده نهاده های دامی