مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-11سياسي

انتخابات کانون مداحان 3 مرداد99برگزار می شود/مهلت ثبت نام تا 25 تیرماه


مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : انتخابات این دوره کانون مداحان با مشورت صاحبنظران و مداحان با تغییرات گسترده ای، روز 3 مردادماه در سطح استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری گفت : انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان با رویکرد و شعار کانون مداحان، در مسیر ارتقا؛ حمایت بیشتر، هدایت بهتر، نظارت موثرتر برنامه ریزی شده است تا شاهد تحول در روند برنامه ها و عملکرد این کانون صنفی مداحان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی، با پرسش از 150 صاحب نظر و جمع کردن نظرات حدود 3000 مداح کشور، چند تغییر در انتخابات کانون قطعی شده و بر این اساس انتخابات در مرحله شهرستانی همانند قبل برگزار خواهد شد، اما در این مقطع تنها افراد می توانند شرکت کنند که در تمام مدت سال به مداحی می پردازند و افرادی که تنها چند روز در سال مداحی می کنند، امکان شرکت ندارند.

تشکیل شورای اندیشه ورز مداحان در استان و کشور این مسوول گفت : در مرکز استان چند ستایشگر برجسته در هر استان به عنوان شورای اندیشه ورز انتخاب می شوند تا به روند فعالیت های کانون کمک کنند و نظرات مشورتی دهند و همچنین به هیأت رییسه کانون مداحان کشور و استان نیز چند مداح شاخص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کانون مداحان 3 مرداد99برگزار می شود/مهلت ثبت نام تا 25 تیرماه

انتخابات کانون مداحان 3 مرداد99برگزار می شود/مهلت ثبت نام تا 25 تیرماه