مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-11سياسي

قوانینی که مشکل جامعه را حل نکند باید اصلاح شود


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانینی که نتواند کارآمد، به روز، حل کننده مشکلات، تضمین کننده آرامش و رضایت جامعه باشد باید اصلاح یا حذف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های عضو و تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که صبح شنبه در اداره کار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آماری که مدیران می دهند خوب است اما در کف جامعه نارضایتی داریم که نشان می دهد در این آمار باید دقت بیشتری کرد.

وی افزود: مشکلات و شرایط را درک می کنیم و باور داریم بیش از 50 درصد مشکلات با توجه و رسیدگی مدیر قابل حل شدن است.

سیاهکلی تصریح کرد: مدیران در قزوین خیلی تابع مقررات ارسالی از تهران هستند در حالی که باید مشکلات مردم حل شود تا جامعه به رضایت مندی برسد.

وی بیان کرد: ما مسائل اصلی و فرعی را تفکیک نمی کنیم در حالی که موضوع اصلی ما فقط رعایت مقررات و بخشنامه ها نیست بلکه بالا بردن رضایت مندی مردم و خدمت به آنها و حل مشکلات است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی فقط پاسخ قانونی می دهیم اما خداوند ما را بر اساس حق مردم مجازات می کند ممکن است قانون ایراد داشته باشد قانون برای اعمال حق است و باید به رضایتمندی منجر شود قانون آمده تا مدیر حق را بدرستی تشخیص دهد در حالی که گاهی افرادی که به نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانینی که مشکل جامعه را حل نکند باید اصلاح شود

قوانینی که مشکل جامعه را حل نکند باید اصلاح شود