مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-11سياسي

کرونا خللی در آموزش قاریان نوجوان ایجاد نکرد/ آموزش مجازی محور برنامه های طرح اسوه


دبیر طرح اسوه از برگزاری برنامه های طرح به صورت مجازی خبر داد و گفت: از ابتدای سال 98 برنامه ها و دوره های آموزشی طرح به صورت مجازی برگزار می شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طرح اسوه ویژه آموزش و پرورش نوجوانان مستعد در هنر تلاوت قرآن کریم امسال در جدیدترین برنامه خود اقدام به عضوگیری جدید برای دوره آموزشی بلند مدت کرده است.

استقبال 110 قاری نوجوان از دور جدید طرح اسوه محمدتقی میرزاجانی دبیر طرح اسوه در گفت وگو با فارس درخصوص عضوگیری جدید طرح اسوه گفت: امسال فرآیند عضوگیری جدید طرح استفاده از 22 اردیبهشت ماه آغاز شد و در این راستا 110 قاری نوجوان رده سنی 9 تا 12 سال نام نویسی و اثر اولیه خود را برای دبیرخانه طرح ارسال کردند.

راه یابی 40 نفر به مرحله دوم استعداد یابی طرح اسوه وی از برگزاری دو مرحله آزمون برای شناسایی استعداد های برتر خبر داد و گفت: مرحله اولیه ارزیابی ها توسط اساتید قرآن کریم انجام شد و 40 نفر موفق شدند در مرحله اول نصاب فنی لازم را کسب و به مرحله بعد راه پیدا کنند.

دبیر طرح اسوه از برگزاری مرحله بعدی آزمون در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد و گفت: آزمون نهایی عضوگیری طرح اسوه در روزهای پایانی هفته جاری برگزار می شود و در کنار برگزاری آزمون، از والدین شرکت کنندگان هم مصاحبه ای به عمل می آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خللی در آموزش قاریان نوجوان ایجاد نکرد/ آموزش مجازی محور برنامه های طرح اسوه

کرونا خللی در آموزش قاریان نوجوان ایجاد نکرد/ آموزش مجازی محور برنامه های طرح اسوه