مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-11سياسي

سوال از رییس جمهور مشکلی را حل نمی کند/ طرح جایگزین برجام را ارائه دهید


سؤال از رییس جمهور به یکباره در ابتدای کار مجلس بر پیچیدگی شرایط خواهد افزود و به حل مسائل کمکی نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،علی ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی تحت عنوان مناقشه یا مفاهمه: مسأله این است سه موضوع چالش برانگیز سیاسی در هفته گذشته مانند شایعه سازی درباره برنامه جامع راهبردی 25 ساله با چین، بدانگاری برجام و طرح سؤال از رییس جمهور را مورد توجه قرار داده است.

متن یادداشت سخنگوی دولت به شرح زیر است: در تاریخ سیاسی - اقتصادی ایران این سیاست بوده که حوزه اقتصاد را متأثر کرده است؛ بخصوص از زمان شکل گیری دولت مدرن به واسطه نفت در ایران تحولات سیاست خارجی حتی در برخی موارد بیشتر از سیاست داخلی بر ایران اثرگذار بوده است.

در بیش از 3 دهه اخیر در کشورهای جهان با افزایش وابستگی متقابل که بخشی از پدیده اجتناب ناپذیر این دوره است ارتباط سیاست داخلی با سیاست خارجی و همین طور اقتصاد با سیاست داخلی و خارجی آنچنان عمیق شده و از همدیگر متأثر شده اند که از یکدیگر تفکیک ناپذیرند.

اتفاقاً با مطالعه کشورهای تازه صنعتی شده و چین به خوبی می توانیم ارتباط بین نقش و جایگاه منطقه ای و جهانی کشورها و زمینه رشد و توسعه آنها در اقتصاد جهانی را به خوبی دریابیم - البته این وابستگی متقابل در جای خود حاوی آثار منفی هم بوده که معمولاً کاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از رییس جمهور مشکلی را حل نمی کند/ طرح جایگزین برجام را ارائه دهید

سوال از رییس جمهور مشکلی را حل نمی کند/ طرح جایگزین برجام را ارائه دهید