مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-11حوادث

باند سارقان اینترنتی در آذربایجان غربی متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان از شناسایی اعضای یک باند سارقان اینترنتی که با ترفند های مختلف 10میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سردار مسعود خرم نیا در خصوص جزییات این خبر اظهارکرد: پیرامون اهداف و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در بستر فضای مجازی و طی رصدهای صورت گرفته و ورود پرونده هایی با موضوع کلاهبرداری و سرقت محموله سریالی به روش ثبت سفارش در نرم افزار دیوار در شهرهای مختلف غیر بومی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مهاباد قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات کشف شده توسط کارشناسان این پلیس و مدارک ارائه شده توسط شاکیان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند کلاهبرداران با جست و جو در بستر آگهی های ثبت شده در نرم افزار دیوار به صورت گسترده با سفارش لوازم خانگی، مواد غذایی و یک دستگاه تریلی تراکتور، اقدام به فریب مال باختگان کردند.

سردار خرم نیا گفت: بعد از بررسی های این پلیس 3 نفر به عنوان متهم در شهرستان مهاباد شناسایی شدند و از محل اختفای یکی از آنان که مسئولیت دریافت محموله و انتقال بار به انبار را داشت مقداری از کالاها کشف شد، در ادامه بازجویی و تحقیقات، متهم اعتراف کرد که طی 8 فقره کلاهبرداری چند شریک دیگر دارد که با همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان اینترنتی در آذربایجان غربی متلاشی شد

باند سارقان اینترنتی در آذربایجان غربی متلاشی شد