مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-11بين الملل

سیل زندگی 40 میلیون نفر را در چین و ژاپن مختل کرد


بارش باران سنگین و رانش زمین در استان های جنوبی و جنوب غربی، مرکزی و شرقی چین از اواسط ماه گذشته تا ماه جاری میلادی و جاری شدن سیل در ژاپن زندگی دستکم 40 میلیون نفر را مختل کرده که از این تعداد 35 میلون در چین و 5 میلیون در ژاپن هستند و در عین حال این حادثه طبیعی صدها کشته و ناپدید نیز در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گزارش تلویزیون چین از استان های سیل زده حاکی است سیل زندگی 35 میلیون نفر را در چندین استان جنوبی، شرقی و غربی کشور مختل کرده است و گفته می شود تاکنون نزدیک به 200 نفر در چین و بیش از 50 نفر در ژاپن جان باخته اند و ده ها نفر ناپدید هستند.

در چین نزدیک به 35 میلیون نفر زندگیشان مختل شده است در استان «خو بی» چین میلیون ها نفر درگیر سیل شده اند و ماموران امداد رسانی و مردم در حال کمک به کسانی هستند که گرفتار سیل شده اند و یا خودروهایشان به زیر آب رفته است.

استان های مختلف در چین درخواست کمک های فوری کرده اند و همزمان رانش زمین باعث شده است تا برخی از منازل مسکونی زیر خروارها خاک برود و بسیاری از پل ها روی روخانه ها تخریب شده است.

تصاویر تلویزیونی صدها نفر از ماموران پلیس و نیروی انتظامی را نشان می دهد که مجبور شده اند با شکستن شیشه های خودروهایی که در سیل گرفتار شده بودند، سرنشینان را نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زندگی 40 میلیون نفر را در چین و ژاپن مختل کرد

سیل زندگی 40 میلیون نفر را در چین و ژاپن مختل کرد