مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-11دانش

تخفیف در شهریه دانشجویان شبانه دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) لحاظ شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در نامه ای خطاب به ریاست این دانشگاه نوشت: - تخفیف در شهریه دانشجویان شبانه دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) لحاظ شود بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در نامه ای خطاب به ریاست این دانشگاه، خواستار لحاظ شدن تخفیف در شهریه دانشجویان شبانه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در نامه ای خطاب به ریاست این دانشگاه نوشت: برای دانشجویان شبانه این دانشگاه، تخفیف در شهریه ترم جاری لحاظ کنید و مهلت بیشتری به آنان برای پرداخت دهید.

در این نامه آمده است:به استحضار می رساند با توجه به بحران اقتصادی ناشی از ویروس منحوس کرونا، تعطیلی کسب و کار ها و مشکلاتی از این قبیل، دانشجویان شبانه با پرداخت شهریه این ترم دانشگاه با مشکل مواجه شده اند.

خواهشمندیم با توجه به اینکه بعضا از دانشگاه های دولتی اقدام به نیم بها شدن یا تخفیف در شهریه ترم کرده اند و همچنین در صورت مقدور بودن علاوه بر مورد مذکور لطفا دستور فرمایید مهلت بیشتری به این عزیزان برای پرداخت شهریه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف در شهریه دانشجویان شبانه دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) لحاظ شود

تخفیف در شهریه دانشجویان شبانه دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) لحاظ شود