مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-11اقتصادي

سخنگوی دولت: سوال از رییس جمهور بر پیچیدگی شرایط خواهد افزود


سخنگوی دولت در رابطه با طرح سوال از رییس جمهور از سوی نمایندگان مجلس نوشت: «قاعدتاً تذکر و استیضاح باید ابزاری برای حل مسائل مردم و پیشرفت جامعه باشد و باید مرتب این پرسش را داشته باشیم که آیا این اقدام مسأله ای را از جامعه حل خواهد کرد؟ سؤالات مطرح شده .

- سخنگوی دولت در رابطه با طرح سوال از رییس جمهور از سوی نمایندگان مجلس نوشت: قاعدتاً تذکر و استیضاح باید ابزاری برای حل مسائل مردم و پیشرفت جامعه باشد و باید مرتب این پرسش را داشته باشیم که آیا این اقدام مسأله ای را از جامعه حل خواهد کرد؟ سؤالات مطرح شده از وظایف دستگاه هاست و مسیر درست این بود که ابتدا این سؤالات در گفت وگویی اقناعی با وزرا مطرح می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور در یادداشتی با اشاره به حواشی مطرح شده درباره موضاعات مختلف نوشت: بررسی سنجش ها نشان می دهد مهم ترین مسأله از نظر مردم افزایش قیمت ارز، گرانی و مواردی از این قبیل است.

اتفاقاً هر دو اولویت دو گروه نخبگان و مردم به طور بی سابقه ای در آستانه 1400 در ایران امروز به هم مرتبط شده اند.

در تاریخ سیاسی - اقتصادی ایران این سیاست بوده که حوزه اقتصاد را متأثر کرده است؛ بخصوص از زمان شکل گیری دولت مدرن به واسطه نفت در ایران تحولات سیاست خارجی حتی در برخی موارد بیشتر از سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: سوال از رییس جمهور بر پیچیدگی شرایط خواهد افزود

سخنگوی دولت: سوال از رییس جمهور بر پیچیدگی شرایط خواهد افزود