مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-11سياسي

بخشش محکوم به قصاص در اهواز پس از 8 سال


رییس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش، با تلاش و کوشش اعضاء شعبه 48 شورای حل اختلاف ویژه عشایر، یک محکوم به قصاص در اهواز که پس از هشت سال درانتظار اجرای حکم بود؛ با عفو و بخشش اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رییس شوراهای حل اختلاف خوزستان اظهارداشت: هشت سال پیش بین 2 خانواده اهوازی درگیری صورت گرفت که در این نزاع یک نفر به قتل رسید و قاتل پس از دستگیری و طی مراحل قانونی محکوم به قصاص شد.

وی افزود: این حادثه منجر به اختلافات شدید و نزاع‌های دیگری بین این 2 خانواده شد که با میانجی‌گری بزرگان ،نیکوکاران و اعضای شعبه 48 شورای حل اختلاف ویژه عشایر، این اختلافات نسبت به قبل کاهش پیدا کرد و زمینه برای ایجاد صلح و سازش فراهم شد.

رییس شوراهای حل اختلاف خوزستان با بیان اینکه فلسفه وجودی شورای حل اختلاف صلح و سازش بین طرفهای دعواست اظهار داشت: اعضای شعبه 48 شورای حل اختلاف ویژه عشایر در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش توانستند با تلاش و کوشش و برگزاری چندین جلسه با بزرگان و ریش سفیدان 2 خانواده درگیر و جلب رضایت اولیای دم، بین آنها آشتی، صلح و سازش برقرار و فرد محکوم به قصاص را پس از هشت سال انتظار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش محکوم به قصاص در اهواز پس از 8 سال

بخشش محکوم به قصاص در اهواز پس از 8 سال