مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-11حوادث

این بار پای یک مرد در میان است/ از خرید دست مصنوعی تا پرداخت بدهی 120 میلیونی


خبرگزاری فارس همدان؛ زهره عباسی صالح ـ دخترک دست در دست مادر از خیابانی رد می شوند، مرد خیره به دخترک به فکر فرومی رود، با خود می پرسد چرا فکش انحراف دارد؟ لابد شکسته یا مشکل مادرزادی است؟ تاب نمی آورد و صدایشان می کند چون معتقد است نباید از کنار این صحنه بی تفاوت بگذرد.

دنبالشان می رود و می گوید خانم! ببخشید چند لحظه.

می توانم بپرسم صورت دختر گلم چه شده؟ مادر اول تعجب می کند اما با این حال جواب می دهد شکستگی و انحراف علت را می پرسد و ادامه می دهد با برادرش بازی می کرد که تلویزیون روی صورتش افتاد و اینطور می شود مرد می پرسد دکتر رفته اید؟ که جواب می شنود بله! اما خرج دارد، همسرم از عهده مخارجش برنمی آید میلیون ها تومان پول می خواهد مرد در پاسخ می گوید هزینه اش را به من بسپارید شما دنبال عملش باشید تعجب زن چندبرابر می شود، مگر او کیست؟ اصلا چرا باید هزینه درمان دخترش را پرداخت کند؟ دودل می شود می ماند که چه جوابی بدهد؟ مرد که متوجه موضوع می شود به او اطمینان می دهد که پای حرفش هست و حتما این کار را انجام خواهد داد.

حالا هم صورت دخترک خوب شده و از این بابت بسیار خوشحال است، انگار تمام دنیا را به او داده باشند؛ در صحبت با ما با ذوق و شوق می گوید همیشه عمو صدایم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار پای یک مرد در میان است/ از خرید دست مصنوعی تا پرداخت بدهی 120 میلیونی

این بار پای یک مرد در میان است/ از خرید دست مصنوعی تا پرداخت بدهی 120 میلیونی