مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-11سياسي

نگرش کمی به تشکل های مردم نهاد مهمترین تهدید برای سمن ها است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: مهمترین تهدید برای سازمان های مردم نهاد نگرش کمی به مقوله سمن ها است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: مهمترین تهدید برای سازمان های مردم نهاد نگرش کمی به مقوله سمن ها است.

محمد سیمزاری در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد مجوزهای صادر شده زیاد اما تعداد تشکلهای فعال کم است و این روند صحیحی نیست.

وی اضافه کرد: باید فرایند نظارت اصلاح شود و دفتر امور اجتماعی، نظارت بیشتری روی فعالیت سمنها داشته باشد تا هم فعالیت زیادی انجام گیرد و هم فعالیتهای مفیدی به ثمر نشیند.

سیمزاری با بیان اینکه افزودن تعداد سمنها و بالا بردن آمار نتیجهای ندارد، ادامه داد: فرصتها را باید ساخت چرا که وجود تشکلهای مردم نهاد فی نفسه برای دولت، ملت و حاکمیت فرصت است.

وی ادامه داد: ممکن است افرادی درباره عملکرد تشکلها نسبت به قبل انتقادی داشته باشند یا برعکس بخواهند از وضعیت فعلی تعریف کنند و گذشته را نقد کنند که متاسفانه یا خوشبختانه هیچکدام درست نخواهد بود چون فعلا تغییری در ساختار و نحوه اداره تشکلها ایجاد نشده و ویروس کرونا همه معادلات را به هم ریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش کمی به تشکل های مردم نهاد مهمترین تهدید برای سمن ها است

نگرش کمی به تشکل های مردم نهاد مهمترین تهدید برای سمن ها است