مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-11سياسي

تفاهم نامه ای بیش نیست، اما شما بگو «مخاطرات یک قرارداد»!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق، تفاهم نامه و سند همکاری 25 ساله ایران و چین را قرارداد جا زده و ذیل تیتر مخاطرات یک قرارداد نوشت: - تفاهم نامه ای بیش نیست، اما شما بگو مخاطرات یک قرارداد ! در حالی که روزنامه غربگرای شرق مشغول تردیدافکنی درباره همکاری اقتصادی با چین است، دیگر روزنامه های حامی دولت نگاه مثبتی به این همکاری ها دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق، تفاهم نامه و سند همکاری 25 ساله ایران و چین را قرارداد جا زده و ذیل تیتر مخاطرات یک قرارداد نوشت: برنامه همکاری های جامع (25 ساله) ایران و چین بار دیگر تبدیل به نگرانی عمومی در سطح جامعه شده است.

ابعاد مختلفی که در پیش نویس نهایی آن به نگارش درآمده و به بیرون درز کرده است، نگرانی هایی جدی در مورد شیوه همکاری ایران و چین ایجاد کرده است.

شرق در عین حال لابه لای تحلیل خود اذعان کرد: کارشناسان و متخصصان هشدار می دهند که اگر نسبت به مواردی که در این پیش نویس آمده (این پیش نویس را ایران تهیه کرده و هنوز به تأیید چین نرسیده است؛ بنابراین نمی توان آن را نهایی قلمداد کرد) اصلاحات جدی صورت نگیرد و دقت کافی به کار گرفته نشود، می تواند به زیان ایران تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای بیش نیست، اما شما بگو «مخاطرات یک قرارداد»!

تفاهم نامه ای بیش نیست، اما شما بگو «مخاطرات یک قرارداد»!