مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-10سياسي

مساجد در رعایت پروتکل های بهداشتی از سایر بخش ها موفق تر بودند


حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تشدید شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به اینکه در مرحله نخست این بحران مساجد، هیات های مذهبی، کانون های فرهنگی و تبلیغی و موسسات قرآنی و.

نقش بسیار اثرگذاری را در کاهش آن ایفاء کردند، اظهار کرد: مساجد مرکز و کانون فرماندهی مبارزه با این ویروس منحوس و فعالیت های جهادی و اقدامات پیشگیرانه در مرحله نخست شیوع این ویروس بود.

وی ادامه داد: حتی در رزمایش مواسات و همدلی و خلق آن حماسه عظیم کمک مومنانه نقش بی بدیل مساجد و روحانیون، هیئات مذهبی و کانون های بسیج و فرهنگی و تبلیغی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی در ادامه با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور روحانیون، جوانان مسجدی و فعالان فرهنگی و تبلیغی در گروه های جهادی و اقدامات پیشگیرانه، افزود: رهبر عظیم الشان انقلاب در خصوص باز یا بسته بودن مراکز دینی و مذهبی تاکید فرمودند از کارشناسان که اعتقاد به مسائل دینی و ارزشی دارند استفاده شود و حتی رهبر معظم انقلاب از رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان از سوی برگزار کنندگان و حاضرین در مراسم معنوی لیالی قدر تقدیر کردند و فرمودند مسجدی ها در رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان از سایرین بهتر عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد در رعایت پروتکل های بهداشتی از سایر بخش ها موفق تر بودند

مساجد در رعایت پروتکل های بهداشتی از سایر بخش ها موفق تر بودند