مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-10سياسي

برگزاری هر گونه تجمع تخلف است/ پلمب 2 باغ ویلا در اندیمشک


فرماندار اندیمشک با اشاره به پلمب دو باغ ویلا در شهر، گفت: برگزاری هر گونه تجمع تخلف است چرا که کرونا امروز بی رحم شد و جهش آن مشکلاتی را برای مبتلایان به این بیماری به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان جهانگیری شامگاه روز جمعه در نشست ستاد کرونا، اظهار کرد: با توجه به افزایش احتمال آلودگی در تجمع ها به ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک، از جمله همه مراسم عزاداری، عروسی در این شهرستان ممنوع است.

وی برگزاری هرگونه تجمع را تخلف دانست و افزود: ویروس کرونا امروز بی رحم شده است و جهش این ویروس مشکلاتی را برای مبتلایان به این بیماری به همراه دارد.

فرماندار اندیمشک گفت: در حوزه آموزش رفتار جامعه برای پیشگیری بیماری کرونا با توجه به شیوع و گسترش این بیماری به درستی از ظرفیت های موجود استفاده نشده است که باید در این زمینه بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به اینکه اکثریت شهروندان اندیمشک از ماسک استفاده می کنند، افزود: باید مدت زمان استفاده از ماسک ها و شیوه صحیح استفاده از آنها به صورت شفاف توضیح داده شود.

جهانگیری عنوان کرد: اقدامات مناسبی در شهرستان اندیمشک انجام شده است و باید به دنبال مسائلی بود که ابتلای شهروندان را به ویروس کرونا کاهش داد و به سمت دست یابی به مهار کامل کرونا حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هر گونه تجمع تخلف است/ پلمب 2 باغ ویلا در اندیمشک

برگزاری هر گونه تجمع تخلف است/ پلمب 2 باغ ویلا در اندیمشک