مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:202020-07-10سياسي

انتقادات به قرارداد با چین ریشه در ناآگاهی یا نگاه غرب گرا دارد


بخشی از انتقادات به قرارداد اقتصادی با چین بخشی به خاطر عدم اشراف به موضوع است و بخشی نیز به خاطر نگاه غرب گرایانه منتقدان است.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به توافق نامه اقتصادی ایران با چین گفت: تجربه 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده که نگاه به غرب برای ما دستاورد زیادی نداشته؛ چراکه در جبهه غرب آمریکا دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده و هست.

وی افزود: آمریکا در طول 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جنایتی که توانسته علیه ملت ایران انجام داده و اروپا هم علیرغم این که بسیاری از چهره های دیپلماتیک و سیاسی سعی کردند بین آمریکا و اروپا تفاوت قائل شوند و ادعا می کردند می شود با اروپایی ها مستقل از آمریکا کار کرد، با تجربه های دهه های اخیر به ویژه سال های گذشته که تحریم ها تشدید شد و در ماجرای برجام ثابت کرد که اروپایی ها توان حرکت در فضای مستقل از آمریکا را ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: به همین خاطر ما عملا نتوانستیم در طول سال های گذشته هیچ گاه از ظرفیت اروپایی ها در حوزه ها و مسائل اقتصادی، صنعتی، فناوری، و حوزه های مالی و بانکی و مسائلی که در آن با محدودیت مواجه بودیم استفاده کنیم و عملا آنها هم ما را ناامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات به قرارداد با چین ریشه در ناآگاهی یا نگاه غرب گرا دارد

انتقادات به قرارداد با چین ریشه در ناآگاهی یا نگاه غرب گرا دارد