مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-10سياسي

آزادی بیان و زندگی شرافتمندانه ارامنه در اصفهان


اصفهان از اولین مکان های دنیا بود که در آن گفت وگو دو تمدن میان مسلمانان و ارامنه رخ داد و این مردم، ارامنه را با آغوش باز پذیرا شدند و به آنها آزادی عقیده و زندگی شرافتمندانه در اصفهان بخشیدند و سال ها است این دو فرهنگ در کنار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اسقف لئو بوکاردی عصر امروز در نشست رونمایی از کتاب طعنه سیاسی: پایان یک دموکراسی دروغین ، در جمع جوانان انجمن بین المللی پیام آوران صلح و تعدادی از نمایندگان سفرای کشورهای اروپایی و آسیایی اظهار داشت: اگر یک مورد برای رساندن پیام صلح و گفت وگوی بین تمدن ها باشد، آن مورد فقط نوشتن و کتاب است و مورد دیگر هنر شاعری و هنرمندان هستند که همیشه نگهبان صلح بودند.

سفیر واتیکان در ایران ادامه داد: آن ها اولین افرادی هستند که در جامعه خطر را در زمینه فقدان صلح احساس و گوشزد می کنند، در موسیقی، بتهون خود یک پیام آور صلح جهانی و پیوند تمدن ها و هم نوایی فرهنگ های مختلف است که موسیقی اش سمفونی همزیستی مسالمت آمیز بوده است.

وی افزود: پابلو نرودا خود شاعری برای صلح است که می گوید تمدن ها باید در کنار هم رشد کنند و بدون صلح ثبات جهانی و آرامش و تعالی بشریت غیرممکن است.

بوکاردی تصریح کرد: به راستی شاعران پیام آوران صلح هستند و شعر بهترین زبان برای گسترش صلح است چرا که در مغز و قلب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان و زندگی شرافتمندانه ارامنه در اصفهان

آزادی بیان و زندگی شرافتمندانه ارامنه در اصفهان