مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-10سياسي

این کارها به ملّت ثابت خواهد کرد که انتخاب آنان درست بوده است


هر چند روزهای نخستین خانه ملت، دوران شکل گیری است و نباید انتظار زیادی داشت اما این واقعیت را نیز نمی توان نادیده گرفت که بخشی از تصویر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خلال رفتارش در همین مرحله ساخته می شود.

- گروه سیاسی فارس- مهدی فضائلی: 45 روز از عمر 1460 روزه مجلس یازدهم گذشت و 1415 روز دیگر آن نیز به سرعت سپری خواهد شد! هر چند روزهای نخستین خانه ملت در ابتدای هر دوره، دوران شکل گیری است و نباید انتظار زیادی داشت اما این واقعیت را نیز نمی توان نادیده گرفت که بخشی از تصویر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خلال رفتارش در همین مرحله اول شکل گیری ساخته می شود.

واقعیت دیگر آن است که تصویری که ساخته می شود را به راحتی نمی توان تغییر داد و اصلاح کرد.

45 روزی که گذشت و حتی روزهای قبل از شروع رسمی دوره یازدهم مجلس،نشان داد دوستان،رقبا و دشمنان، مجلس را زیر ذره بین گذاشته و تمام رفتار آنرا زیر نظر دارند.

این حساسیت، مسئولیت نمایندگان را بیشتر و دقت نظر آنها را ضروری تر می کند خصوصا اینکه این مجلس با افتخار خود را انقلابی توصیف کرده است.

 به نظر می رسد نه هنوز رابطه معنی دار و متفاوتی از سوی نمایندگان با ولی نعمتانشان یعنی مردم شکل گرفته و نه مردم با این مجلس ارتباط برقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کارها به ملّت ثابت خواهد کرد که انتخاب آنان درست بوده است

این کارها به ملّت ثابت خواهد کرد که انتخاب آنان درست بوده است