مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-10اجتماعي

اهواز با گرمای 50درجه گرم ترین شهر کشور


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان وقت روز یکشنبه 22 تیر در برخی مناطق استان هایی نظیر آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - صادق ضیاییان در گفت‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز اظهار داشت: امروز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان و شمال غرب خراسان رضوی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: روز آینده در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، شمال خراسان شمالی و گلستان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه 21 تیرماه در اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های مازندران و گلستان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان بیان کرد: در مناطقی که ذکر شد تا پایان وقت روز یکشنبه 22 تیر احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل ها و رودخانه ها و برخورد صاعقه وجود دارد که توصیه می‌شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری شود و احتیاط در صعود به کوهستان در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز با گرمای 50درجه گرم ترین شهر کشور

اهواز با گرمای 50درجه گرم ترین شهر کشور