مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-10اقتصادي

داروی تقلبی رمدسیویر با قیمت نجومی در بازار سیاه


معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه تقلبی بوده و توسط افراد سودجو به فروش می رسد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر داروی رمدسیویر با برچسب تقلبی به قیمت‌های نجومی در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

این اقدام که توسط برخی افراد سودجو صورت گرفته است، توسط مراجع قضایی و انتظامی پیگیری و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در حال حاضر داروی رمدسیویر که توسط برخی از مراجع دارویی برای درمان برخی بیماران مبتلا به کرونا مورد توجه قرار گرفته است، با پیگیری سازمان غذا و دارو وارد کشور شده و برای انجام کارآزمایی بالینی همچون سایر دارو‌های قبلی در اختیار معاونت تحقیقات وزارت بهداشت قرار گرفته است، بنابراین هیچ نمونه مورد تاییدی از این دارو در بازار وجود ندارد و تمام نمونه‌های موجود آن در بازار غیر رسمی، غیرمجاز و تقلبی محسوب می‌شود.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه قابلیت تولید این دارو و ماده اولیه آن در کشور وجود دارد، گفت: شرکت‌های تولید داخل فناوری تولید این دارو را در اختیار دارند و به محض تایید آن توسط کمیته علمی مبارزه با کرونا وارد مدار تولید خواهد شد و هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی تقلبی رمدسیویر با قیمت نجومی در بازار سیاه

داروی تقلبی رمدسیویر با قیمت نجومی در بازار سیاه