مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 13:102020-07-10سياسي

مبانی اصول گرایی عده ای کاملا با آموزه های دینی فاصله دارد


مسعود پزشکیان با انتقاد از جریانات پیش آمده در رابطه با رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نوشت: «باید قوه قضاییه به موضوع ورود کند و تکلیف تمامی ادعاهای اثبات نشده و اشخاص مرتبط را بدون در نظر گرفتن جایگاه حکومتی آنها روشن کند.

- مسعود پزشکیان با انتقاد از جریانات پیش آمده در رابطه با رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نوشت: باید قوه قضاییه به موضوع ورود کند و تکلیف تمامی ادعاهای اثبات نشده و اشخاص مرتبط را بدون در نظر گرفتن جایگاه حکومتی آنها روشن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: مبانی اصول گرایی عده ای از همکاران مدعی اصول گرا و انقلابی بودن، کاملا با آموزه های دینی فاصله دارد.

بر خلاف تمامی قوانین داخلی، با سیاسی کاری و ارسال انواع پیامک اعتبارنامه ای را رد کردند که دو بار در کمسیونی که خودشان اعضاء آن را انتخاب کرده بودن تایید شده بود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تمامی ادعاهای مطرح شده در این مورد برای کلیه دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی، قوه قضاییه و شورای نگهبان پنهان مانده بود! باید قوه قضاییه به موضوع ورود کند و تکلیف تمامی ادعاهای اثبات نشده و اشخاص مرتبط را بدون در نظر گرفتن جایگاه حکومتی آنها روشن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اصول گرایی عده ای کاملا با آموزه های دینی فاصله دارد

مبانی اصول گرایی عده ای کاملا با آموزه های دینی فاصله دارد