مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-10اجتماعي

فعالیت معدنی زیستگاه خرس سیاه بلوچی را در معرض خطر قرار داده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت معدنی زیستگاه خرس سیاه در شهرستان نیکشهر را در معرض خطر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پور مردان اظهار داشت: مدتی است در منطقه ای موسوم به داروکان از توابع شهرستان نیکشهر و در محدوده زیستگاه خرس سیاه اقدام به فعالیت های معدنی کرده است که بلافاصله بعد از شنیدن این خبر رییس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان به همراه یک گروه به منطقه مورد نظر اعزام و صحت موضوع را مورد تأیید قرار دادند.

وی افزود: از سوی دیگر بخشدار بخش مرکزی نیکشهر نیز با ارسال نامه ای به اداره کل حفاظت محیط زیست شکایت اهالی منطقه از فعالیت معدنی فردی در این محدوده را اعلام و خواستار توقف این کار عملیاتی شدند که متعاقب آن در همان مقطع کار متوقف و اعلام کردیم تا زمانیکه بررسی های لازم صورت نگرفته نباید فعالیتی در این معدن انجام شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: این معدن از سوی سازمان صمت مجوز دریافت کرده اما در محدوده ای این کار انجام می شود که زیستگاه خرس سیاه است.

وی ادامه داد: از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نامه ای به ریاست سازمان صمت استان ارسال و توضیح داده شده با وجودی که این معدن در مناطق تحت مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معدنی زیستگاه خرس سیاه بلوچی را در معرض خطر قرار داده است

فعالیت معدنی زیستگاه خرس سیاه بلوچی را در معرض خطر قرار داده است