مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-10فرهنگي

اجرای نمایش «برگشتن» لغو شد/ تأخیر اجرا تا بهبود شرایط کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو روز گذشته در صفحه مجازی اینستاگرام خود از لغو اجرای نمایش برگشتن به کارگردانی حسین مسافرآستانه که این شب ها در این تماشاخانه به صحنه می رفت، - اجرای نمایش برگشتن لغو شد/ تأخیر اجرا تا بهبود شرایط کرونایی امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو از لغو اجرای نمایش برگشتن به کارگردانی حسین مسافرآستانه تا بهبود شرایط کرونایی و کم شدن خطر انتقال ویروس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو روز گذشته در صفحه مجازی اینستاگرام خود از لغو اجرای نمایش برگشتن به کارگردانی حسین مسافرآستانه که این شب ها در این تماشاخانه به صحنه می رفت، خبر داد.

شفیعی در گفتگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: این تصمیم به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا گرفته شد و طبیعی است که تا ادامه این وضعیت منطقی نیست که تماشاخانه فعالیتی حضوری با وجود مخاطبان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پنج شنبه هم به صحنه نرفت، گفت: این تصمیم را پیش از اجرای نوزدهم تیر ماه بامشورت تهیه کننده و کارگردان گرفتیم.

از همه مخاطبان این اثر نیز عذرخواهی کردیم، اما این تصمیم به خاطر حفظ جان خودشان و هنرمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «برگشتن» لغو شد/ تأخیر اجرا تا بهبود شرایط کرونایی

اجرای نمایش «برگشتن» لغو شد/ تأخیر اجرا تا بهبود شرایط کرونایی