مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-10سياسي

تحول خواهی راه برون رفت از مشکلات است


خطیب جمعه شهر کامفیروز در استان فارس با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول خواهی و تحول آفرینی تاکید کرد که با یک دولت جوان انقلابی تحول خواهی انجام و نقطه پایان بر رنج های سال های اخیر گذاشته خواهد شد.

- حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه ی کامفیروز گفت: امروز با تحول هایی که در قوه ی قضاییه در برخورد با مفسدین اقتصادی به وجود آمده، و همچنین تحول ها و جوانگرایی هایی که در مجلس شورای اسلامی شاهد آن هستیم، می بینیم که حرکت های انقلابی و خالصانه چقدر موجب دلگرمی مردم شده است.

او با بیان اینکه برخی مسئولین با بی برنامگی و سوء مدیریت، مشکلات بزرگی را برای مردم بوجود آورده و در حال تحمیل معیشتی طاقت فرسا بر آن ها شده اند، گفت: تا زمانیکه در قوه مجریه هم تحولی رخ ندهد، مشکل به راحتی حل نخواهد شد.

امام جمعه کامفیروز گفت: ما مردم باید تحول خواهی خود را در این زمینه شروع کنیم تا ان شاء الله در چهل سال دوم انقلاب شاهد روی کار آمدن دولتی جوان، مردمی و انقلابی باشیم که با مدیریت و نظارتی قوی علاوه بر تلاش برای تحقق آرمان ها و منویات امامین انقلاب، پایانی بر مشکلات مردم شود.

وی در ادامه به نامه ی رهبر معظم انقلاب به رهبر جنبش حماس فلسطین به دنبال گزارش ارائه شده در مورد فعالیت گروه های جهادی فلسطینی اشاره و حمایت همه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول خواهی راه برون رفت از مشکلات است

تحول خواهی راه برون رفت از مشکلات است