مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-10سياسي

امام جمعه بردسکن: اعتمادسازی بین مردم رسالت همه مدیران است


رسالت همه مدیران است که اعتماد سازی به عنوان بزرگترین سرمایه نظام اسلامی را حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن، اظهار کرد:  مدیران در هر سطوح کاری نباید با اقدامات کاری خود صدماتی را  بر بدنه نظام وارد کنند وبی اعتمادی را بوجود آورند.

امام جمعه بردسکن با برشمردن خصلت های افرادی که می خواهند اعتبار زدایی از مردم و نظام ما داشته باشند، افزود:   حرکت نظام ما به سوی پیشرفت وتعالی است و لذا باید هر مدیر در هرجایگاهی قرار دارد موجب حفظ نظام واعتبار آن باشد.

امینی تأکید کرد: دشمن قصد دارد به شکل های مختلف و در رأس آنها مثلث شوم  دشمنان که تشکیل شده است، تصمیمات نظام را زیر سوال ببرند و با بی اعتبار روا داشتن  این تصمیمات تزلزلی را در کشور بوجود آورند.

وی افزود: اگر  گاهی افراد خودی به اعتماد مردم آسیب برساند خیانت کرده و دشمنان در جبهه اسکتبار در مثلث شومی که تشکیل داده اند می خواهند سرمایه اعتباری مردم ما بگیرند نسبت به نظام بگیرند.

امام جمعه بردسکن گسترش فساد و بی بندوباری را یکی دیگر از برنامه های دشمنان نام برد و بیان کرد: دشمن قصد دارند با حمله به ستون و خیمه انقلاب  ولایت را نشانه رود  و این درحالی است که دشمن  در خواب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بردسکن: اعتمادسازی بین مردم رسالت همه مدیران است

امام جمعه بردسکن: اعتمادسازی بین مردم رسالت همه مدیران است