مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-10سياسي

هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق محکوم است


حسینی هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق را محکوم کرد و عنوان کرد: اقدام ناشایست روزنامه سعودی الشرق الاوسط در هتک حرمت مقام عالی مرجعیت شیعه در عراق موجب تأسف و تأثر است و این توهین مذبوحانه در حقیقت توهین به دین و مقدسات اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه به نقش مخرب و ظالمانه رژیم صهیونیستی در منطقه پرداخت و اظهار داشت: پاسخ رهبر انقلاب به نامه هنیه موجب وحشت اشغالگران صهیونیستی شد.

حسینی افزود: قدرت جهانی استکبار به واسطه مجاهدت و ایستادگی مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت درهم شکسته و عزت و سربلندی برای این جبهه آشکار است و امروز قدرت عمل در عرصه میدان مبارزه در دست مقاومت و حزب الله و مردم فلسطین است و پاسخ و پیام رهبری هم گویای این مطالب بود که همچون گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان  مسیر عزت و شرف در حال طی شدن است و با وحدت و یکپارچگی نقشه های شوم دشمن خنثی شده و نصرت الهی هم نزدیک است.

وی گفت: پیام رهبر نظام اسلامی نشان دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین و نیز حمایت مداوم از آرمان فلسطین است و با طی مسیر مقاومت طرح اشغال اراضی کرانه باختری اجرایی نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق محکوم است

هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق محکوم است