مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-10سياسي

دنیا را پررنگتر از آخرت کرده ایم/تحول تولید راه حل مشکلات است


خطیب جمعه شیراز، با اشاره به لزوم تقویت ایمان برای گردآوری توشه آخرت، گفت: امروز اهمیت دنیا در زندگی روزمره انسان ها و رسانه ها بیشتر از آخرت شده است و این به ضرر همه ما تمام خواهد شد.

- ایسنا/فارس خطیب جمعه شیراز، با اشاره به لزوم تقویت ایمان برای گردآوری توشه آخرت، گفت: امروز اهمیت دنیا در زندگی روزمره انسان ها و رسانه ها بیشتر از آخرت شده است و این به ضرر همه ما تمام خواهد شد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های جمعه 20 تیر و در ادامه مباحث طرح شده پیرامون حدیث جنود عقل و جهل حضرت امام صادق(ع) گفت: ایمان یکی از لشکرهای هفتاد و پنجگانه عقل به شمار می رود که با تقویت آن می توان از جهل دور شد و با لشکریان جهل مقابله کرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه امروز همه ما بیشتر به دنیا و امور دنیوی توجه داریم و توجه به آخرت کمرنگ شده است، گفت: امروز رسانه ها در انعکاس اخبار نماز جمعه هم بیشتر به تیترهایی که مربوط به امور دنیایی باشد، توجه دارند و این منجر به زیان همه خواهد شد.

امام جمعه شیراز گفت: این موضوع را باید با خود مرور کنیم که اگر خدای ناکرده ایمان نداشته باشیم، چه بر سر ما خواهد آمد؛ زیرا طی مسیر آخرت بدون ایمان امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا را پررنگتر از آخرت کرده ایم/تحول تولید راه حل مشکلات است

دنیا را پررنگتر از آخرت کرده ایم/تحول تولید راه حل مشکلات است