مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-10سياسي

اعطای کارت اعتباری خرید کالاهای اساسی و دارو به اقشار ضعیف


نائب رییس کمیسیون برنامه وبودجه از بررسی طرح تضمین دسترسی دهک های متوسط و پایین جامعه به کالاهای اساسی و دارو به عنوان نخستین طرح در کمیسیون برنامه وبودجه مجلس یازدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا میرتاج الدینی با حضور در برنامه رودررو شبکه 4 سیما با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر عدالت به عنوان شاخص اصلی مجلس یازدهم گفت: یکی از میزان ها و معیارهای مجلس برای ارزیابی کلیه طرح ها و لوایح بحث عدالت است.

وی رسیدگی به معیشت مردم و خاصه اقشار مستضعف را دیگر اولویت مجلس یازدهم دانست و افزود: از هفته آتی کمیسیون های تخصصی طرح ها و لوایح را بررسی می کند؛ چنانچه تا کنون برای شکل گیری کمیسیون های تخصصی یا فراکسیون ها تلاش و فعالیت کرده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه برای هفته آتی طرح تضمین دسترسی دهک های متوسط و پایین جامعه به کالاهای اساسی و دارو را روز سه شنبه بررسی می کند و لذا مجلس از هفته آتی برای کارهای اصلی و ماهیتی جلسات را آغاز خواهد کرد.

انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات در هفته آینده نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب رییس دیوان محاسبات و دادستان دیوان را از دیگر اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه دانست که هفته آتی مقدمات آن در دستور کار قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کارت اعتباری خرید کالاهای اساسی و دارو به اقشار ضعیف

اعطای کارت اعتباری خرید کالاهای اساسی و دارو به اقشار ضعیف