مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-10بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه: قضاوت درباره انفجار نطنز زود است


در حال حاضر برای صحبت و قضاوت از علت و عامل اصلی انفجار زود است و نهاد های ذی ربط امنیتی در حال بررسی تمام جزییات انفجار هستند و اگر به این نتیجه برسند که دست عوامل خارجی در کار بوده، - اعلام خواهند کرد و عواقبی هم خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه درباره انفجار در سایت نطنز نهاد‌های ذی‌ربط امنیتی در حال بررسی جزییات هستند، گفت: هدف رسانه‌ها از منتسب کردن انفجار به رژیم صهیونیستی در واقع کمک‌کردن به وجهه و هیمنه پوشالی آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از اصفهان، سید عباس موسوی در نشست‌خبری با اصحاب رسانه استان اصفهان درباره انفجار در سایت هسته‌ای نطنز اظهار داشت: هر اتفاقی که هر جایی بیافتد ممکن است اسراییلی‌ها خود را سریع مطرح کنند و ابتکار کار را به‌عهده بگیرند.

در حال حاضر برای صحبت و قضاوت از علت و عامل اصلی انفجار زود است و نهاد‌های ذی‌ربط امنیتی در حال بررسی تمام جزییات انفجار هستند و اگر به این نتیجه برسند که دست عوامل خارجی در کار بوده، اعلام خواهند کرد و عواقبی هم خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سیاست‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی ادامه داد: این رژیم در سطح بین‌المللی در حال مظلوم‌نمایی است و کاری می‌کند که ترحم و توجه جهان را جلب کند، اما همین رژیم در مسائل منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: قضاوت درباره انفجار نطنز زود است

سخنگوی وزارت خارجه: قضاوت درباره انفجار نطنز زود است